کاپیتان استقلال در واپسین ساعات سال ٩٤ برای هوادان تیمش پیام گذاشت.

به گزارش "IRAN Group"، در این پیام که مهدی رحمتی در کانال خود در تلگرام گذاشته امده  است:

هواداران عزیز و دوست داشتنی 

در واپسین ساعات سال ١٣٩٤ هستیم . اگر زنده باشیم به زودی سال جدید را تجربه خواهیم کرد . 
فصل جاری را در خرداد ٩٤ با انبوهی از مشکلات به جای مانده از گذشته شروع کردیم . تیم دیر بسته شد . کادر فنی فرصتی برای اماده سازی تیم نداشتند . بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند . اسکلت تیم تغییرات زیادی پیدا کرد . با هزاران مشکل ، تیم وارد بازیها شد و با لطف خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش بچه ها نتایج خوبی گرفتیم . ما طبق هدفی که داشتیم ابتدا برای کسب سهمیه به میدان امدیم چرا که نام استقلال در اسیا خالی بود و بعد از دو سال باید نام استقلال رو در مسابقات جام قهرمانان اسیا ثبت می کردیم . همه ارکان باشگاه زحمت کشیدند که امروز فینالیست جام حذفی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستیم . در این مسیر سخت کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان تلاش زیادی داشتند . متاسفانه بازیکنی مثل روزبه رو به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما جوانان خوبی داریم که در کنار با تجربه ها می توانند دل هواداران رو شاد کنند . 

تیم امسال جوونه و نیاز به حمایت و پشتیبانی هواداران دارند . 

در سالی که گذشت خیلی از بزرگان فوتبال رو از دست دادیم . مرحوم بهزادی ، مرحوم احدی ، مرحوم هادی نوروزی ، مرحوم غلامحسین مظلومی از جمله درگذشتگان فوتبالی بودند که دل همه رو غمگین کردند . همچنین منصورخان پورحیدری عزیز کسالت پیدا کرد که به لطف خدا و دعای مردم ، روند بهبودی ایشان به خوبی انجام شد و روز به روز بهتر از گذشته هستند .

در سال ٩٥ ، بچه ها برای دفاع از نام استقلال خواهند جنگید و در گام اول کسب سهمیه و در گام های بعدی چشم به جامهای قهرمانی خواهیم داشت . 

در سال جدید منتظر حمایت همه هواداران عزیز ، نجیب و دوست داشتنی هستیم . یا علی