دیدار تیم های منچسترسیتی و استوک لحظاتی پیش با نتیجه 4-0 به سود آبی های شهر منچستر خاتمه یافت تا با این برد پرگل، زنگ خطر برای رئال مادرید به صدا در بیاید.

به گزارش "IRAN Group"، منچسترسیتی که چهارشنبه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی حساسی مقابل رئال پیش رو دارد، امروز در لیگ برتر میزبان استوک سیتی بود. استوک در بازی قبلی خود شکست خانگی 4-0 را مقابل تاتنهام متحمل شده بود اما سیتی به لطف برتری 3-0 در زمین چلسی، روحیه ای مضاعف داشت.


بازی با حملات سیتی آغاز شد و دقیقه 6 اینهاچو روی پاس آگوئرو می توانست گل اول را به ثمر برساند اما توپ با اختلاف اندکی به بیرون رفت. در حالیکه حملات سیتی باعث شده بود استوک در زمین خود کاملا به دفاع مشغول باشد، میزبان تا دقیقه 35 برای ثبت گل اول خود انتظار کشید. 

در این لحظه، فرناندو موفق شد با ضربه سری دقیق، کرنر ارسالی از راست را وارد دروازه استوک کند تا سیتی 1-0 پیش بیفتد. تنها 6 دقیقه بعد، سیتی روی حرکت اینهاچو به یک پنالتی دست یافت. شاوکراوس، مهاجم جوان سیتی را درون محوطه سرنگون کرد تا پنالتی اعلام شده را آگوئرو به کنج دروازه استوک بفرستد. نیمه اول با همین دو گل به سود منچسترسیتی به اتمام رسید.



نیمه دوم استوک برای جبران گل های خورده بازی رو به جلوتری را به نمایش گذاشت اما همچنان توپ و میدان در اختیار سیتی بود. نفوذ های بی پایان خسوس ناواس و ارسال های او بارها روی دروازه استوک خطرساز شد. 

دقیقه 56 یحیی توره یکی از این ارسال ها را می توانست به گل تبدیل کند اما شی گیون توپ را روی خط دروازه مهار کرد. دقیقه 59 بهترین بخت گلزنی استوک را جو هارت از این تیم گرفت. اشتباه اوتامندی باعث شد تا آرناتوویچ درون محوطه جریمه سیتی در موقعیت خوبی قرار بگیرد اما شوت پرقدرت او را هارت به زیبایی دفع کرد تا حساب کار 2-0 بماند.


سرانجام دقیقه 64 سیتی به گل سوم خود نیز دست یافت. این بار ناواس با پاس خوب خود زابالتا را از راست روانه دروازه استوک کرد و پاس رو به عقب او را ایهیناچو به راحتی تبدیل به گل سوم سیتی کرد.

10 دقیقه بعد گل چهارم نیز از راه رسید و زننده این گل نیز ایهیناچو بود. پاس عمقی بونی به ایهناچو رسید و او با حرکتی انفرادی، پس از جا گذاشتن مدافع مستقیمش و سپس دروازه‌بان، توپ را به قعر دروازه فرستاد تا خودش را دو گله و تیمش را 4 گله کند.

در اواخر بازی بود که یحیی توره بر اثر برخورد با بازیکن استوک نقش بر زمین شد تا ترس ورزشگاه اتحاد را دربر بگیرد. او برای مداوا به بیرون زمین رفت و دقایقی بعد به بازی برگشت اما تا به پایان لنگ لنگان به کار ادامه داد تا خطر از دست دادن بازی حساس مقابل رئال او را تهدید کند.

در نهایت این بازی با نتیجه 4-0 به سود سیتی خاتمه یافت تا این تیم با 64 امتیاز، موقتا جای آرسنال در رده سوم را اشغال کند.