تیم فوتسال عقاب لنگرود برابر اسالم به برتری رسید

🔵⏪به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقه که یکشنبه شب برگزار شد ، تیم فوتسال عقاب لنگرود توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو برابر شاهد اسالم به برتری دست یابد .
در جریان این بازی که از هفته هفتم این مسابقات و در لنگرود برگزار شد ، تیم فوتسال عقاب لنگرود بهتر از فرصت های به دست آمده استفاده کرد و در نهایت موفق شد به یک پیروزی خانگی دست یابد .
⏪تیم فوتسال عقاب لنگرود که قبل از این بازی در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفته بود سعی داشت تا با برتری در این مسابقه همچنان جایگاه خود را حفظ کند و به صدرجدول نیز نزدیکتر شود که در نهایت موفق به این امر شد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته هفتم این رقابت ها ، تیم های فوتسال ستارگان صومعه سرا و ایثارگران رودبار به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ستارگان صومعه سرا موفق شد با نتیجه 6 بر صفر حریفش را شکست دهد.
⏪در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتسال ستارگان صومعه سرا با کسب 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم عقاب لنگرود با کسب 15 امتیاز دوم است و مولدینگ فومن نیز در رتبه سوم جدول قرار دارد.
⏪در رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر باشگاه های استان گیلان ، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان ، عقاب لنگرود، مولدینگ فومن ، دخانیات رشت ، ستارگان صومعه سرا ، مهرآستان آستانه اشرفیه ، قوی سپید بندرانزلی ، شاهد اسالم تالش ، ایثارگران کوثر رودبار و اندیشه لوشان حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.