هواداران الهلال عربستان از شکست نماینده خود برابر تراکتور سازی ایران به شدت عصبانی هستند و به انتقاد از بازیکنان و سرمربی تیم پرداختند.

به گزارش "IRAN Group" و به نقل از بخش عربی سایت یورو اسپورت، هواداران تیم الهلال عربستان از بازی این تیم در برابر تراکتورسازان و نتیجه به دست آمده به شدت عصبانی هستند و این باخت را لایق این تیم قدیمی نمی دانند. هواداران این تیم عربستانی از سرمربی یونانی الهلال و بازیکنان این تیم خشمگین هستند و به عملکرد آنها انتقادات فراوانی را وارد کرده اند. 

پس از اتفاقات پیش آمده و حواشی پیش آمده حول میزبانی بازی نماینده های ایرانی و عربستانی، هواداران الهلال امید زیادی به پیروزی تیم خود در این دیدار داشتند، آنها در صدد بودند تا با پیروزی در این بازی حقانیت خود را به اثبات برسانند که بازی خوب نماینده ایران مانع از این اتفاق شد.

البته به غیر از هواداران این تیم برخی از بازیکنان بزرگ عربستانی همچون سامی جابر اسطوره الهلالی‌ها هم بعد از این دیدار حساس به انتقاد از بازیکنان الهلال پرداخت. 

تیم تراکتورسازی شب گذشته در دیدار حساس برابر الهلال عربستان عملکرد درخشانی از خود نشان داد و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با 12 امتیاز صعود خود را به عنوان تیم نخست به دور بعد نهایی کند.