ریاض محرز، ستاره الجزایری باشگاه لسترسیتی، به یکی از جدی ترین گزینه های خرید باشگاه بارسلونا در تابستان آتی بدل شده است.

به گزارش "گروهIRAN"، محرز پدیده این فصل فوتبال انگلیس همراه جیمی واردی بوده و با 15 گل و 11 پاس گل کمک کرده لستر سیتی پس از گذشت 29 هفته، در عین شگفتی، صدرنشین لیگ برتر انگلیس باشد. روز گذشته نشریات انگلیسی و اسپانیایی خبر از علاقه بارسلونا برای جذب این بازیکن دادند. 
بر اساس این گزارشات، محرز جدی ترین گزینه بارسا برای تقویت فاز تهاجمی به حساب می آید اما موندودپورتیوو امروز گزارش داد که آبی اناری ها کار بسیار دشواری برای جذب ستاره پرورش یافته در باشگاه لوهاور فرانسه پیش رو دارند. 

ویکای راکسریاکسورن، مالک تایلندی باشگاه لستر که دارایی های او 3 میلیارد یورو تخمین زده شده است، هیچ علاقه ای برای فروش ستارگان خود ندارد. او که می داند لستر فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود، پروژه تقویت تیم خود در نقل و انتقالات تابستانی را مدنظر دارد و حداقل فصل آینده شاهد خروج هیچ ستاره ای از این تیم نخواهیم بود. 
بارسلونا اگر قصد جذب محرز را دارد، باید پیشنهاد مالی وسوسه کننده ای به مالک تایلندی لستر ارائه کند.پیشنهادی که پایین تر از 60 میلیون یورو نخواهد بود.