براوو و تراشتگن، دو دروازه بان مطمئن و ارزشمند بارسلونا در دو فصل اخیر هستند؛ با این حال شایعاتی در مورد جدایی یکی از آنها در تابستان آتی به گوش می رسد.

به گزارش "IRAN Group"، تابستان 2014 بود که براوو و تراشتگن از سوسیداد و گلادباخ جذب بارسلونا شدند. لوئیس انریکه در دو فصل اخیر از براوو در لالیگا و از تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری استفاده کرده است. هم براوو و هم تراشتگن در مصاحبه های خود از وضعیتشان گلایه کرده اند. براوو دوست دارد در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز به میدان برود و تراشتگن نیز حضور بیشتر در بازی های لالیگا را خواستار شده است. 

در بارسلونا می دانند که جدایی یکی از این دو دروازه بان در آینده محتمل است؛ با این حال برنامه این باشگاه حفظ هر دوی آنها در فصل آینده است. مدیریت بارسلونا تنها در یک صورت راضی به از دست دادن یکی از دو دروازه بان شاخص خود خواهد شد. اگر تیمی بتواند 40 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد براوو و 80 میلیون یورو رقم فسخ قرارداد تراشتگن را پرداخت کند، بارسلونا با فروششان موافقت خواهد کرد با این حال هدف اصلی بارسلونا حفظ این دو برای فصل آینده است. لازم به ذکر است که تراشتگن از دو باشگاه لیورپول و منچسترسیتی، پیشنهادات خوبی دریافت کرده است.