در ادامه شگفتی سازی های این فصل شاگردان بردی اف با درخشش مهاجم ایرانی خود صدرنشین روسیه را شکست دادند تا شبی رویایی برای طرفداران شان رقم بزنند.

به گزارش ''IRAN Group"، روستوف که نیم فصل دوم را مثل نیم فصل نخست توفانی شروع کرد این بار در خانه باید به مصاف بهترین تیم حال حاضر روسیه یعنی زسکا مسکو می رفت که قربان بردی اف در این بازی از سردار آزمون به عنوان مهاجم نوک در ترکیب اصلی سود برد و از سعید عزت الهی همچنان روی نیمکت استفاده کرد.


این بازی که جنگ تیم های اول و دوم جدول رده بندی قلمداد می شد به قدری حساسیت داشت که یک صندلی خالی در ورزشگاه روستوف دیده نمی شد تا با این استقبال زردپوشان این شهر با انگیزه بیشتر به مصاف زسکا بروند. سردار آزمون هم که در نیم فصل دوم به مهاجم اصلی تیمش تبدیل شده تلاش فراوانی انجام داد تا این که در آخرین دقیقه نیمه نخست روی یک فرار دیدنی از آفسایدگیری مدافعان زسکا زمینه ساز گل اول تیمش شد تا روستوف با برتری به رختکن برود.


قربان بردی اف برای این بازی از سیستم 1-4-5 سود برده بود و بیشتر دل به ضدحمله بست که در این تاکتیک دوندگی های سردار بیشتر به چشم آمد .شاید به همین دلیل بود که بردی اف در دقیقه 60 بازی مهاجم خسته ایرانی اش را بیرون کشید تا از مهاجمی تازه نفس تر به نام دومبیا در ترکیبش سود ببرد.بازیکنی سیه چرده که در دقیقه 90 بازی روی یکی از همین ضدحملات دروازه زسکا را برای دومین بار گشود تا شبی رویایی برای روستوفی ها رقم خورده و آنها به صدر جدول فوتبال روسیه صعود کنند.


در پایان بازی سردار آزمون با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرامش خطاب به هواداران نوشت:«خوشحالم که بازی با این نتیجه به پایان رسید. برد مهم و شیرینی بود... ممنون از حمایت های شما عزیزان». حالا سردار ایرانی و یارانش با 40 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به زسکا مسکو در مسیر خوشبختی قرار گرفتند، تیمی که تا فصل قبل همواره یکی از کاندیداهای سقوط بود حالا به رفتن به لیگ قهرمانان اروپا به عنوان نماینده روسیه فکر می کند آن هم با درخشش آزمون و جوانان دیگرش.